Аналіз звернень

 

Аналіз
звернень громадян за 2014 рік
в управлінні з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації

     Робота із зверненнями громадян в управлінні з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації на протязі 2014 року проводилася  згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про позачергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження  Класифікатора звернень громадян».

Всі основні  документи щодо організації та проведення особистого прийому громадян в управлінні складені з урахуванням вимог керуючих документів

Питання роботи із зверненнями громадян періодично розглядаються на робочих нарадах у начальника управління.

Основна увага в роботі із зверненнями громадян приділяється питанням щодо недопущенню фактів надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків встановлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам.

 Порядок організації роботи із зверненнями громадян відображено у Регламенті управління, який затверджений наказом начальника управління     № 1 від 3 січня 2012 року.

На веб-сайті управління оформлена окрема сторінка про звернення громадян з відповідними матеріалами (Закон України «Про звернення громадян»,  порядок організації та проведення особистого прийому громадян в управлінні з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, зразок звернення, графік прийому громадян керівництвом управління, графік виїзних прийомів громадян та графік „гарячої“ телефонної лінії).  

У 2014 році  до управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації  надійшло  16  звернень ( у 2013 році – 15,  у 2012 – 17).

За звітний період до управління надійшло  3 колективних звернення( у 2013 році – не надходило, у 2012 році – 4).

Під час роботи «гарячої» телефонної лінії та постійно діючої прямої телефонної лінії щоквартально звертаються 5-10 громадян, але їх звернення в основному носять характер інформаційних запитів і розглядаються у відповідності до вимог  Закону України «Про доступ до публічної інформації».  

Заявниками було порушено 16 питань ( у 2013 році – 15, у 2012 - 17).

Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

  •          з екології та природних ресурсів (6);
  •          соціального захисту громадян-учасників ліквідації аварій на ЧАЕС учасників АТО та охорони здоров’я  (5);
  •          щодо порушень основ цивільного захисту (1);
  •          стосовно створення батальйону територіальної оборони (1);
  •          щодо надання матеріальної і фінансової допомоги для формувань (1);
  •          щодо отримання дозволу на перебудову підвалу під сховище (1);
  •          щодо забезпечення матеріалами батальйону (1).

За підсумками роботи із заявами та скаргами громадян, порушених у      16 зверненнях, по 81,3% ( 13 звернень) від загальної кількості надано аргументовані роз’яснення, інші звернення надіслані за належністю відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

 

 Сторінку оновлено 15.01.2015